Βρεθήκαμε δίπλα σε ένα ακαδημαϊκό ίδρυμα με υπερσύγχρονες δομές, με ένα φοβερά εξυπηρετικό προσωπικό και ταυτόχρονα με ένα ακαδημαϊκό προσωπικό δίπλα μας, το οποίο στην ουσία μας έμαθε να σκεφτόμαστε, μας έμαθε να δουλεύουμε και θα έλεγα ότι ήταν στρατηγικό ότι μπορέσαμε από το 1ο κιόλας έτος να εργαζόμαστε σε ομαδικές εργασίες… !
Με μάγεψε από την πρώτη στιγμή, μου έδωσε έναν τρόπο σκέψης. Ένα πολύ σημαντικό εφόδιο που με ακολουθεί σε όλη μου τη ζωή: η κατανόηση του «άλλου»