Είναι υπεύθυνο για τη διοικητική και γραμματειακή υποστήριξη της Διεύθυνσης Πληροφορικής και Επικοινωνιών.
Υποστηρίζει τις Εφαρμογές Διαχείρισης:
- Αρωγής χρηστών (Helpdesk), όπως λήψη, καταγραφή και προώθηση προς διεκπεραίωση αιτημάτων σχετικών με την παροχή υπηρεσιών πληροφορικής.
- Τηλεφωνικού Καταλόγου όπως παρακολούθηση της ορθότητας.
Παρακολουθεί την εξέλιξη των μελετών, προμηθειών και έργων Πληροφορικής.
Συνεργάζεται με το Τμήμα Περιουσίας και Προμηθειών της Διεύθυνσης Οικονομικών Υποθέσεων για την προμήθεια εξοπλισμού και ειδών πληροφορικής.