Συστάθηκε με σκοπό τη συστηματική ενασχόληση των φοιτητών/-τριών με την θεωρητική και πρακτική διάσταση της ανάπτυξης εκπαιδευτικών προγραμμάτων με μουσικό ενδιαφέρον για/σε χώρους πολιτιστικής αναφοράς επικεντρωμένη στο ηλικιακό επίπεδο 4 – 8 ετών.
Οι ευχάριστες δραστηριότητες που προτείνουν τα προγράμματα υλοποιούνται από φοιτητές/-τριες με σκοπό να ενισχύουν την κοινωνική ενσυναίσθηση και ευαισθησία των παιδιών γύρω από ζητήματα που αφορούν τις συνέργειες των Τεχνών σε χώρους πολιτιστικής αναφοράς όπως Μουσεία, Πινακοθήκες, Πολιτιστικά Μνημεία, Χώροι Λατρείας με πολυπολιτισμικό προσανατολισμό, Αρχαία Ωδεία κ.α., ενώ οι ομαδικές εκπαιδευτικές δραστηριότητες που σχεδιάστηκαν προωθούν την ανάπτυξη και την καλλιέργεια κοινωνικών και μουσικών δεξιοτήτων, όπως η εργασία σε ομάδες, η επικοινωνία, η μουσική δημιουργία και έκφραση, αλλά και δεξιοτήτων ζωής, όπως η υπευθυνότητα, η ικανότητα επίλυσης προβλημάτων, η κριτική σκέψη, η επίλυση συγκρούσεων, ο σεβασμός στα εκθέματα και τους χώρους πολιτισμού.
Επιλεγμένες δράσεις της ομάδας εστιάζουν στο ρόλο που μπορεί να παίξει η μουσική στις μουσειοπαιδαγωγικές δράσεις και στα εκπαιδευτικά προγράμματα των μουσείων, ενώ ποιοτικός παράγοντας της επιστημονικής σκέψης αποτελεί η συμβολή των μουσείων στην ευημερία των παιδιών. Οι δράσεις περιλαμβάνουν παραδείγματα συνάντησης της μουσικοπαιδαγωγικής και της μουσειοπαιδαγωγικής. Επίκεντρο των παιδαγωγικών — καλλιτεχνικών δραστηριοτήτων, οι οποίες ανά πρόγραμμα συνοδεύονται από πλήρη ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού (μουσειοβαλίτσα), αποτελεί η μουσική ανάπτυξη των παιδιών προσχολικής ηλικίας με ερέθισμα έναν πίνακα-έκθεμα ή ένα έργο τέχνης.
Επιστημονική επιμέλεια σχεδιασμού του προγράμματος – Επιστημονικά & Οργανωτικά Υπεύθυνη της Ομάδας: Δρ. Μαρία Αργυρίου, Ε.ΔΙ.Π., Τ.Ε.Π.Α.Ε.Σ., Πανεπιστημίου Αιγαίου