Οδηγός Εισακτέων Πρωτοετών | Πανεπιστήμιο Αιγαίου

Είστε εδώ

Οδηγός Εισακτέων Πρωτοετών

Ενέργειες που πρέπει να ακολουθήσουν οι πρωτοετείς φοιτητές/τριες:

Βήμα 1ο

Η εγγραφή των επιτυχόντων/ουσών των Πανελλαδικών Εξετάσεων έτους 2025, της ειδικής κατηγορίας των πασχόντων από σοβαρές παθήσεις και της ειδικής κατηγορίας των Ελλήνων Πολιτών της Μουσουλμανικής Μειονότητας της Θράκης στις Σχολές και τα Τμήματα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης θα πραγματοποιηθεί ηλεκτρονικά κατά το διάστημα από Τετάρτη 27 Αυγούστου 2025 έως και Πέμπτη 4 Σεπτεμβρίου 2025, μέσω του Πληροφοριακού Συστήματος Ηλεκτρονικών Εγγραφών 2025 του ΥΠΑΙΘΑ.

Οι επιτυχόντες/ούσες μπορούν να έχουν πρόσβαση στο Πληροφοριακό Σύστημα Ηλεκτρονικές Εγγραφές 2025 του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://eregister.it.minedu.gov.gr.

Απόφοιτοι Γενικού Λυκείου και ΕΠΑΛ, οι οποίοι κατά τη διάρκεια της φοίτησής τους στο Λύκειο διακρίθηκαν στη Βαλκανική, στην Ευρωπαϊκή ή στη Διεθνή Ολυμπιάδα Μαθηματικών, Πληροφορικής ή Ρομποτικής, Φυσικής, Χημείας, Βιολογίας ή Οικονομικών κλπ. υποβάλλουν αίτηση για εγγραφή στις Γραμματείες των Πανεπιστημιακών Τμημάτων (χωρίς προηγούμενη ηλεκτρονική εγγραφή) από Τετάρτη 27 Αυγούστου 2025 έως και Πέμπτη 4 Σεπτεμβρίου 2025.

Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε στην ιστοσελίδα του ΥΠΑΙΘΑ

https://www.minedu.gov.gr/news/62442-27-08-25-ilektroniki-eggrafi-epityxonton-stin-tritovathmia-ekpaidefsi

Βήμα 2ο
 

Αποστολή/κατάθεση δικαιολογητικών ταυτοπροσωπίας

Η αποστολή/κατάθεση των δικαιολογητικών για τη διαδικασία της ταυτοποίησης των στοιχείων θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί έως την Παρασκευή 19/09/2025.

Βήμα 7ο

Ενημέρωση για τηλεκπαίδευση (Σε περίπτωση που θα εφαρμοστεί)

Εγγραφή στο Τμήμα

Οι εγγραφές πρωτοετών πραγματοποιούνται σε χρονικό διάστημα που ορίζει το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού και ανακοινώνεται στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης. Συνήθως πραγματοποιούνται κατά το πρώτο δεκαπενθήμερο του Σεπτεμβρίου.

Η εγγραφή γίνεται με ενιαίο τρόπο για όλα τα Τμήματα και τις Σχολές των Πανεπιστημίων μέσω πληροφοριακού συστήματος του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού. Η αίτηση εγγραφής και η δήλωση των απαραίτητων στοιχείων γίνεται αποκλειστικά μέσω του πληροφοριακού συστήματος. Επομένως ΔΕΝ απαιτείται η προσέλευση στη Γραμματεία του Τμήματος. Επίσης κατά την ηλεκτρονική εγγραφή ΔΕΝ απαιτείται υποβολή δικαιολογητικών.

Σημειώνεται ότι έχει καταργηθεί σειρά δικαιολογητικών που απαιτούσε η εγγραφή κατά το παρελθόν (Απολυτήριο Λυκείου, Βεβαίωση Πρόσβασης, Ιατρικές Εξετάσεις κ.λπ.).

Στο Πληροφοριακό Σύστημα

Κατά την είσοδο στο πληροφοριακό σύστημα Εγγραφής Πρωτοετών ζητείται ως κωδικός πρόσβασης ο ίδιος κωδικός πρόσβασης (password) που χρησιμοποιήθηκε από τον υποψήφιο ή την υποψήφια κατά την είσοδο στην ηλεκτρονική εφαρμογή του Μηχανογραφικού Δελτίου.

Επίσης ζητείται ο ΑΜΚΑ (Αριθμό Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισής) του προσώπου που εγγράφεται. Μέσω του Εθνικού Μητρώου ΑΜΚΑ γίνεται αυτόματη προσυμπλήρωση σειράς ατομικών στοιχειών του προσώπου που εγγράφεται στο πληροφοριακό σύστημα εγγραφής.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Σε περίπτωση που τα προσυμπληρωμένα στοιχεία δεν συμφωνούν με αυτά της αστυνομικής ταυτότητας ή του διαβατηρίου, πρέπει άμεσα να διορθωθούν τα στοιχεία του Εθνικού Μητρώου ΑΜΚΑ, μέσω σχετικής αίτησης σε οποιοδήποτε ΚΕΠ. Αφού εμφανιστούν τα διορθωμένα στοιχεία, ολοκληρώνεται η ηλεκτρονική εγγραφή εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας.

Αίτηση διαγραφής από άλλο Τμήμα

Εισακτέοι ή εισακτέες που έχουν ήδη εγγραφεί σε άλλο Τμήμα ή Σχολή λόγω πρόσβασής τους κατά τα παρελθόντα έτη οφείλουν να διαγραφούν από αυτό/ή. Το πληροφοριακό σύστημα του ΥΠΑΙΘΑ δίνει τη δυνατότητα αυτόματης αίτησης διαγραφής από το/τη προηγούμενο/η Τμήμα/Σχολή. Οι Γραμματείες των δύο Τμημάτων ενημερώνονται σχετικά και διεκπεραιώνεται η σχετική διαδικασία χωρίς να απαιτείται άλλη ενέργεια του/της εγγραφόμενου/ης.

Δικαιολογητικά ταυτοπροσωπίας

Δεδομένου του ότι όλη η διαδικασία εγγραφής γίνεται ψηφιακά μέσω του πληροφοριακού συστήματος του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, καθίσταται αναγκαία η παροχή στοιχείων που διευκολύνουν την ταυτοπροσωπία των εγγεγραμμένων φοιτητών και φοιτητριών, τόσο κατά τις ακαδημαϊκές όσο και κατά τις διοικητικές διαδικασίες του Πανεπιστημίου.

Σε συνέχεια της εγγραφής πρέπει να κατατεθούν αυτοπροσώπως ή να αποσταλούν ταχυδρομικά τα παρακάτω:

  1. Μία πρόσφατη έγχρωμη φωτογραφία τύπου αστυνομικής ταυτότητας
  2. Φωτοαντίγραφο αστυνομικής ταυτότητας ή διαβατηρίου
  3. Αίτηση ταυτοποίησης στοιχείων :   
    • Υπόδειγμα Αίτησης για την περίπτωση που τα παραπάνω κατατεθούν αυτοπροσώπως είναι διαθέσιμο σε Word και PDF.
    • Στην περίπτωση που τα παραπάνω (φωτογραφία, φωτοαντίγραφο αστυνομικής ταυτότητας) αποσταλούν ταχυδρομικά, θα πρέπει να συνοδεύονται από σχετική Αίτηση, είτε με θεώρηση του γνησίου της υπογραφής από ΚΕΠ ή άλλη Δημόσια Αρχή, είτε με έκδοσή της μέσω της ιστοσελίδας https://dilosi.services.gov.gr/create/q/templates. Υπόδειγμα Αίτησης είναι διαθέσιμο σε Word και PDF

Η ταυτοποίηση των στοιχείων των πρωτοετών φοιτητών και φοιτητριών (δηλ. η ταυτοπροσωπία τους) από τη Γραμματεία του Τμήματός τους και ακολούθως η απόδοση σε αυτούς/ες των κωδικών για χρήση των υπηρεσιών του Πανεπιστημίου πραγματοποιείται μετά την αποστολή από το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού στο Πανεπιστήμιο, των καταλόγων εγγραφέντων μέσω της ηλεκτρονικής εφαρμογής του Υπουργείου.

Η αποστολή/κατάθεση των δικαιολογητικών για τη διαδικασία της ταυτοποίησης των στοιχείων θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί έως την Παρασκευή 19/09/2025.

 

Διευθύνσεις Τμημάτων

 

ΤΜΗΜΑ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ

ΤΚ ΠΟΛΗ

ΤΗΛΕΦΩΝΑ

EMAIL

Επιστήμης Τροφίμων και Διατροφής

Μητροπολίτου Ιωακείμ 2

81400, Μύρινα, 

Λήμνος

2254083100

2254083017

2254083013

secr-nutr@aegean.gr

Περιβάλλοντος

Λόφος Πανεπιστημίου

81100, Μυτιλήνη,

Λέσβος

2251036200

2251036203

secr@env.aegean.gr

Ωκεανογραφίας και Θαλασσίων Βιοεπιστημών

2251036800

2251036806

secr-marine@aegean.gr

Κοινωνικής Ανθρωπολογίας & Ιστορίας

2251036300

2251036303

secr@sa.aegean.gr

Γεωγραφίας

2251036400

2251036402

secr-geo@aegean.gr

Κοινωνιολογίας

2251036500

2251036508

secr-soc@aegean.gr

Πολιτισμικής Τεχνολογίας και Επικοινωνίας

2251036600

2251036604

secr@ct.aegean.gr

Διοίκησης Επιχειρήσεων

Μιχάλων 8

82132,

Χίος

2271035111

2271035102

2271035130

TDE_Akad_Gram@chios.aegean.gr

Ναυτιλίας & Επιχειρηματικών Υπηρεσιών

Κοραή 2Α

82132,

Χίος

2271035211

2271035230

2271035202

TNEY_Gram_Foit@chios.aegean.gr

Μηχανικών Οικονομίας & Διοίκησης

Κουντουριώτου 41

82132,

Χίος

2271035402

2271035430

2271035411

TMOD_Akad_Gram@chios.aegean.gr

Τμήματα Οικονομικής & Διοίκησης Τουρισμού

Μιχάλων 8

82132,

Χίος

2271035302

2271035330

2271035311

TODIT_Akad_Gram@chios.aegean.gr

Μαθηματικών

Κτήριο Ηγεμονικού Μεγάρου

83200, 

Καρλόβασι, Σάμος

2273082100

2273082023

math_akad_gram@samos.aegean.gr

Στατιστικής & Αναλογιστικών – Χρηματοοικονομικών Μαθηματικών

Κτήριο Βουρλιώτη

83200,

Καρλόβασι, Σάμος

2273082300

2273082012

2273082022

dsas@sas.aegean.gr

Μηχανικών Πληροφοριακών & Επικοινωνιακών Συστημάτων

Κτήριο Λυμπέρη

83200, 

Καρλόβασι, Σάμος

2273082200

2273082021

dicsd@icsd.aegean.gr

Μηχανικών Σχεδίασης προϊόντων & Συστημάτων

Κωνσταντινουπόλεως 1

84100, 

Ερμούπολη, Σύρος

2281097100

2281097104

studies_dpsd@aegean.gr 

Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης

Δημοκρατίας 1

85132, 

Ρόδος

2241099200

2241099211

PTDE_Gramm@aegean.gr

Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής & του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού

2241099100

2241099111

TEPAES_Gramm@aegean.gr

Μεσογειακών Σπουδών

2241099300

2241099312

TMS_Gramm@aegean.gr

 

 

μόνο για πρωτοετείς προπτυχιακού

Βήμα 1ο

Εισαγωγή στην εφαρμογή παραλαβής στοιχείων πρόσβασης στο δίκτυο του Πανεπιστημίου Αιγαίου:

1. του οκταψήφιου Κωδικού Εξετάσεων,

2. του αριθμού ταυτότητας με τον οποίο έγινε η ταυτοποίηση του/της φοιτητή/τριας στη γραμματεία και

3. του Αριθμού Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης (Α.Μ.Κ.Α).

Βήμα 2ο

Εισαγωγή μιας ηλεκτρονικής διεύθυνσης (και επιβεβαίωσή της) καθώς και αριθμού κινητού τηλεφώνου.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Η προσεκτική εισαγωγή της ηλεκτρονικής διεύθυνσης είναι πολύ σημαντική, καθώς σε αυτή θα αποσταλούν οι κωδικοί. Σε περίπτωση λάθους καθίσταται αδύνατη η παραλαβή των κωδικών.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Η ηλεκτρονική διεύθυνση που θα δηλωθεί εδώ δεν είναι απαραίτητο να ταυτίζεται με αυτή της προεγγραφής. Αρκεί να είναι πραγματική και σωστά γραμμένη.

Βήμα 3ο

Στην ηλεκτρονική διεύθυνση που δηλώθηκε θα αποσταλεί μήνυμα με μία υπερσύνδεση (link), μοναδική για κάθε φοιτητή/τρια.

Πατώντας στην υπερσύνδεση, εμφανίζεται η ιστοσελίδα στην οποία:

1. θα ζητηθεί ο ορισμός του μυστικού κωδικού ασφαλείας (password),

2. θα ενημερώνονται οι φοιτητές/τριες για το Όνομα Χρήστη (username),

3. θα ενημερώνονται οι φοιτητές/τριες για τον Αριθμό Μητρώου τους (με τον οποίο θα αναγνωρίζονται από τη Γραμματεία, τη Φοιτητική Μέριμνα και άλλες διοικητικές υπηρεσίες του Πανεπιστημίου).

ΠΡΟΣΟΧΗ: Τα δύο παραπάνω στοιχεία (username & password) είναι αυστηρώς προσωπικά, καθώς με αυτά οι φοιτητές/τριες αποκτούν πρόσβαση και αναγνωρίζονται ως χρήστες (login) σε μία σειρά από ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Πανεπιστημίου και του Υπουργείου. Είναι ιδιαίτερα σημαντικό οι φοιτητές/τριες να τα διατηρούν μυστικά και να τα απομνημονεύουν ή να τα καταγράφουν με τρόπο που να καθιστά δυνατή την επανάκτησή τους.

Πιστοποιητικά Σπουδών

H εφαρμογή Ηλεκτρονική Γραμματεία είναι το πληροφοριακό σύστημα μέσα από το οποίο οι φοιτήτριες και οι φοιτητές έχουν τη δυνατότητα να εξυπηρετούνται από τη Γραμματεία του Τμήματος μέσω web. Από την ηλεκτρονική γραμματεία μπορούν να υποβάλλουν αιτήματα στη Γραμματεία για την έκδοση Πιστοποιητικών (έκδοση βεβαίωσης σπουδών, έκδοση αναλυτικής βαθμολογίας, πιστοποιητικά για ασφαλιστικούς φορείς, εφορία, εργοδότες γονέων, στρατολογία, κλπ)

Οι φοιτητές και φοιτήτριες χρησιμοποιούν το Uni-Student.

Βεβαίωση Σπουδών για αναβολή στράτευσης

Η αίτηση για τη Βεβαίωση Σπουδών για Στρατολογική χρήση γίνεται ηλεκτρονικά μέσω της ειδικής εφαρμογής της Ηλεκτρονικής Γραμματείας ή με αίτηση μέσω ΚΕΠ.

Ακαδημαϊκή Ταυτότητα (ΠΑΣΟ)

Η Ακαδημαϊκή Ταυτότητα (ΠΑΣΟ) χορηγείται με την έναρξη των σπουδών και είναι προσωπικό έγγραφο. Δεν αντικαθιστά την πολιτική ταυτότητα. Πιστοποίει τη φοιτητική ιδιότητα και διευκολύνει την πρόσβαση του/της κατόχου σε υπηρεσίες του Πανεπιστημίου, σε εκπτώσεις μέσων μαζικής μεταφοράς και σε σειρά άλλων παροχών/προσφορών προς φοιτητές και φοιτήτριες.

Εκδίδεται μετά από ηλεκτρονική αίτηση στην Ηλεκτρονική Υπηρεσία Απόκτησης Ακαδημαϊκής Ταυτότητας του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού.

Η αίτηση υποβάλλεται καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, με χρήση των κωδικών πρόσβασης που έχουν δοθεί για την πρόσβαση στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Πανεπιστημίου.

Οδηγίες Υποβολής Αίτησης ΠΑΣΟ

Σημαντικός αριθμός διαδικασιών που συνδέονται τόσο με τη φοίτηση όσο και με τη φοιτητική μέριμνα πραγματοποιούνται ηλεκτρονικά μέσα από εφαρμογές του Πανεπιστημίου ή του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού.

Όλες οι εφαρμογές είναι προσβάσιμες με τους ίδιους κωδικούς (username & password). Για λόγους ασφάλειας οι κωδικοί πρόσβασης είναι μυστικοί και αυστηρά προσωπικοί για κάθε φοιτητή και φοιτήτρια.

Η παραλαβή των κωδικών από τους φοιτητές και τις φοιτήτριες γίνεται κατά την εγγραφή στο Πανεπιστήμιο.


Διαδικασία παραλαβής στοιχείων πρόσβασης στο δίκτυο του Πανεπιστημίου Αιγαίου πρωτοετών φοιτητών και φοιτητριών.


 

Λογαριασμός e-mail

Το Πανεπιστήμιο Αιγαίου παρέχει στους φοιτητές και στις φοιτήτριες λογαριασμό e-mail, τον οποίο μπορούν να χρησιμοποιούν ως προσωπική ηλεκτρονική διεύθυνση. Μέσω της διεύθυνσης αυτής, επικοινωνούν οι Γραμματείες των Τμημάτων και άλλες Υπηρεσίες του Πανεπιστημίου με τους φοιτητές και τις φοιτήτριες. Η διαχείριση της αλληλογραφίας μπορεί να γίνει μέσω της ιστοσελίδας διαχείρισης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Ηλεκτρονική Γραμματεία (Φοιτητολόγιο)

H εφαρμογή Ηλεκτρονική Γραμματεία είναι το πληροφοριακό σύστημα μέσα από το οποίο οι φοιτήτριες και οι φοιτητές έχουν τη δυνατότητα να εξυπηρετούνται από τη Γραμματεία του Τμήματος μέσω web. Από την ηλεκτρονική γραμματεία μπορούν να:

  • πραγματοποιούν την εγγραφή τους κάθε εξάμηνο στο Τμήμα
  • δηλώνουν τα μαθήματα κάθε εξάμηνο
  • ελέγχουν τη βαθμολογία στα μαθήματά τους
  • υποβάλλουν αιτήματα στη Γραμματεία για την έκδοση Πιστοποιητικών (έκδοση βεβαίωσης σπουδών, έκδοση αναλυτικής βαθμολογίας, πιστοποιητικά για ασφαλιστικούς φορείς, εφορία, εργοδότες γονέων, στρατολογία, κλπ)

Οι φοιτητές και φοιτήτριες χρησιμοποιούν το Uni-Student.

Πρόσβαση στα εργαστήρια πληροφορικής

Η είσοδος στους υπολογιστές των εργαστηρίων πληροφορικής προϋποθέτει τη χρήση των προσωπικών στοιχείων πρόσβασης χρήστη/χρήστριας.

Ασύρματο δίκτυο στο Πανεπιστήμιο

Χρησιμοποιώντας τους προσωπικούς κωδικούς τους, οι φοιτητές/τριες έχουν πρόσβαση σε ασύρματο δίκτυο σε όλους του χώρους του Πανεπιστημίου Αιγαίου.

Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα της ΥΠΕ

Διαδικτυακές πλατφόρμες εκπαίδευσης

Χρησιμοποιώντας τους προσωπικούς κωδικούς τους, οι φοιτητές/τριες έχουν πρόσβαση σε διαδικτυακές πλατφόρμες (e-class, moodle) που χρησιμοποιούνται από τους διδάσκοντες και τις διδάσκουσες για την ενίσχυση και την καλύτερη οργάνωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας, δημιουργώντας ένα δυναμικό περιβάλλον αλληλεπίδρασης και συνεχούς επικοινωνίας εκπαιδευτών/τριών και εκπαιδευόμενων. Μέσα από τις διαδικτυακές πλατφόρμες, έχουν πρόσβαση σε ψηφιακό εκπαιδευτικό υλικό μαθημάτων που αναρτούν οι διδάσκοντες και οι διδάσκουσες, ανεξαρτήτως χώρου και χρόνου.

Βιβλιοθήκη Ηλεκτρονικοί Κατάλογοι

Χρησιμοποιώντας τους προσωπικούς κωδικούς τους, οι φοιτητές/τριες έχουν πρόσβαση σε ηλεκτρονικές πηγές πληροφόρησης και αναζήτησης, σε βιβλιογραφικές βάσεις καθώς και ψηφιακές συλλογές ανοικτής πρόσβασης που παρέχει η Βιβλιοθήκη του Ιδρύματος.

Ακαδημαϊκή ταυτότητα (ΠΑΣΟ)

Η αίτηση για την έκδοση ακαδημαϊκής ταυτότητας (πάσο) υποβάλλεται στην Ηλεκτρονική Υπηρεσία Απόκτησης Ακαδημαϊκής Ταυτότητας.

Εύδοξος

Χρησιμοποιώντας τους προσωπικούς κωδικούς τους, οι φοιτητές/τριες έχουν πρόσβαση στο σύστημα Εύδοξος, το οποίο αφορά στην αυτοματοποίηση της επιλογής και διανομής των συγγραμμάτων των μαθημάτων για όλα τα ΑΕΙ.

Μέσω της Ηλεκτρονικής Υπηρεσίας Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Συγγραμμάτων και Λοιπών Βοηθημάτων (Εύδοξος), οι φοιτητές/τριες μπορούν να επιλέγουν το σύγγραμμα που επιθυμούν σε κάθε μάθημα και να ενημερώνονται για τον τόπο και χρόνο παραλαβής του.

Σίτιση

Χρησιμοποιώντας τους προσωπικούς κωδικούς τους, οι φοιτητές/τριες έχουν τη δυνατότητα να υποβάλλουν αίτηση καθ’ όλη την διάρκεια του έτους. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη σίτιση μπορούν οι ενδιαφερόμενοι/ες να βρουν εδώ.

Πλατφόρμες σύγχρονης τηλεκπαίδευσης

Για τη διενέργεια μαθημάτων εξ' αποστάσεως χρησιμοποιούνται δύο πλατφόρμες σύγχρονης τηλεκπαίδευσης: το Big Blue Button (ΒΒΒ) και το Zoom. Προκειμένου να συμμετέχει ένας φοιτητής ή μία φοιτήτρια σε κάποιο μάθημα εξ' αποστάσεως από τον υπολογιστή του/της θα πρέπει να ακολουθήσει τις αντίστοιχες οδηγίες:

Πλατφόρμες διαχείρισης μάθησης

Χρησιμοποιώντας τους προσωπικούς κωδικούς τους, οι φοιτητές/τριες έχουν πρόσβαση σε διαδικτυακές πλατφόρμες (eclass, moodle) που χρησιμοποιούνται από τους διδάσκοντες και τις διδάσκουσες για την ενίσχυση και την καλύτερη οργάνωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας, δημιουργώντας ένα δυναμικό περιβάλλον αλληλεπίδρασης και συνεχούς επικοινωνίας εκπαιδευτών/τριών και εκπαιδευόμενων. Μέσα από τις διαδικτυακές πλατφόρμες, έχουν πρόσβαση σε ψηφιακό εκπαιδευτικό υλικό μαθημάτων που αναρτούν οι διδάσκοντες και οι διδάσκουσες, ανεξαρτήτως χώρου και χρόνου.

Εγγραφή στα μαθήματα του α’ εξαμήνου

Η εγγραφή των πρωτοετών στα μαθήματα του πρώτου εξαμήνου γίνεται σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα - συνήθως την πρώτη εβδομάδα των μαθημάτων - το οποίο ορίζεται από κάθε Τμήμα και ανακοινώνεται από τη Γραμματεία του Τμήματος ηλεκτρονικά. Η εγγραφή στα μαθήματα αποτελεί διαδικασία που ακολουθούν οι φοιτητές και οι φοιτήτριες με την έναρξη κάθε εξαμήνου. Υποβάλλεται ηλεκτρονικά η δήλωση προτίμησης μαθημάτων μέσω της ηλεκτρονικής γραμματείας (φοιτητολόγιο).

Για το ακαδημαϊκό έτος 2025-2026 τα μαθήματα ξεκινούν στις 6.10.2025

 

Σας ενημερώνουμε ότι έχει ενεργοποιηθεί η δυνατότητα υποβολής αιτήσεων για παροχή δωρεάν σίτισης/στέγασης από τους πρωτοετείς φοιτητές και φοιτήτριες.

Η είσοδος στην πλατφόρμα γίνεται με τη χρήση του κωδικού υποψηφίου/ας και των 4 αρχικών των ονομαστικών τους στοιχείων (Επώνυμο, Όνομα, Πατρώνυμο, Μητρώνυμο).

Όλες οι αιτήσεις υποβάλλονται αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά μέσω της εφαρμογής στη σελίδα: https://merimna.aegean.gr/sitisistegasi/login.php

Αιτήσεις για δωρεάν σίτιση μπορούν να υποβάλλονται καθόλη τη διάρκεια του ακαδημαϊκού έτους.

Παροχές

Σε όλες τις ακαδημαϊκές μονάδες του Πανεπιστημίου Αιγαίου, και στα έξι νησιά, λειτουργούν Λέσχες σίτισης, οι οποίες παρέχουν πρωινό, μεσημεριανό και βραδινό γεύμα. Οι Λέσχες λειτουργούν καθημερινά και Σαββατοκύριακα και αργίες, από την 1η Σεπτεμβρίου έως την 30η Ιουνίου κάθε ακαδημαϊκού έτους, εκτός από τις ημέρες των διακοπών Χριστουγέννων και Πάσχα.

Σίτιση δωρεάν ή με €2,7 την ημέρα

Το Πανεπιστήμιο Αιγαίου παρέχει το δικαίωμα δωρεάν σίτισης σε ορισμένο αριθμό φοιτητών/φοιτητριών. Ο αριθμός αυτός εξαρτάται από την κάλυψη ή μη από τους/τις  αιτούντες/ούσες των κριτηρίων που θέτει ο Νόμος αλλά και από το ύψος του σχετικού κονδυλίου του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Ωστόσο και στους/στις φοιτητές/τριες που δεν σιτίζονται δωρεάν δίνεται η δυνατότητα χρήσης της Λέσχης, ανεξαρτήτως κοινωνικών και οικονομικών κριτηρίων, με την καταβολή  του ποσού των δύο ευρώ και εβδομήντα λεπτών (2,70€) την ημέρα και για τα τρία (3) γεύματα.

Δικαιούχοι Δωρεάν Σίτισης

Η ελληνική νομοθεσία ορίζει προϋποθέσεις για τη δωρεάν σίτιση, με βάση τις οποίες επιλέγονται οι δυνάμει δικαιούχοι δωρεάν σίτισης, ενώ θέτει και τα κριτήρια κατάταξης των δικαιούχων σε σειρά προτεραιότητας. Με βάση την κατάταξη αυτή, παρέχεται δωρεάν σίτιση στον αριθμό φοιτητών/φοιτητριών που επιτρέπει το ύψος του προϋπολογισμού.

Στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου, επιπλέον, εφαρμόζεται διαδικασία διαρκούς ανανέωσης (ανά 15ήμερο) της κατάστασης δικαιούχων, ώστε φοιτητές/τριες που δεν κάνουν χρήση του δικαιώματός τους για δωρεάν σίτιση να αναπληρώνονται από επιλαχόντες/ούσες φοιτητές/τριες.

Υποβολή αίτησης

Αιτήσεις για δωρεάν σίτιση υποβάλλονται ηλεκτρονικά στο ειδικό πληροφοριακό σύστημα, καθ’ όλη τη διάρκεια του ακαδημαϊκού έτους.
Δεν απαιτείται η κατάθεση δικαιολογητικών σε έντυπη μορφή στα Γραφεία Φοιτητικής Μέριμνας.

Οι αιτήσεις για δωρεάν σίτιση/στέγαση καθώς και τα απαιτούμενα δικαιολογητικά υποβάλλονται μόνο ηλεκτρονικά. Τα δικαιολογητικά εισάγονται στο σύστημα ως αρχεία σε μορφή PDF.

Κριτήρια παροχής δωρεάν σίτισης (βάσει της Κοινής Υπουργικής Απόφασης)

Γενικά

Δωρεάν σίτιση δικαιούνται οι ενεργοί/ές φοιτητές/τριες*, προπτυχιακοί/ές, μεταπτυχιακοί/ές, υποψήφιοι/ες διδάκτορες, εφόσον δεν είναι ήδη κάτοχοι πτυχίου, μεταπτυχιακού ή διδακτορικού τίτλου αντίστοιχα και είναι:

  • άγαμοι/ες κάτω των 25 ετών με οικογενειακό εισόδημα κάτω των €45.000. Το όριο αυτό προσαυξάνεται κατά €5.000 για κάθε επιπλέον παιδί της οικογένειας. Επιπρόσθετα προσαυξάνεται κατά €3.000 ανά επιπλέον παιδί της οικογένειας που είναι ενεργός/ή* φοιτητής/τρια.
  • έγγαμοι/ες με εισόδημα κάτω των €45.000. Το όριο αυτό προσαυξάνεται κατά €5.000 για κάθε ανήλικο παιδί της οικογένειας.
  • άγαμοι/ες άνω των 25 ετών με εισόδημα κάτω των €25.000.

Τα κατά περίπτωση διαμορφούμενα ποσά μειώνονται κατά 10% σε περίπτωση που η μόνιμη κατοικία της οικογένειας και το Τμήμα φοίτησης βρίσκονται στον ίδιο Δήμο.

Ειδικές περιπτώσεις

Κατά προτεραιότητα σιτίζονται φοιτητές/τριες οι οποίοι/ες:

  • λαμβάνουν επίδομα ανεργίας οι ίδιοι/ες ή κάποιος γονέας (για φοιτητές/τριες άγαμους/ες που δεν έχουν υπερβεί το 25ο έτος ηλικίας) ή οι σύζυγοι εφόσον είναι έγγαμοι/ες.
  • είναι μέλη πολύτεκνης οικογένειας ή οικογένειας με τρία εν ζωή τέκνα.
  • έχουν αδελφό/ή προπτυχιακό/ή φοιτητή/τρια (για απόκτηση πρώτου πτυχίου) που σπουδάζει σε πόλη διαφορετική της μόνιμης κατοικίας της οικογένειας.
  • έχουν χάσει έναν ή και τους δύο γονείς και δεν υπερβαίνουν το 25ο έτος της ηλικίας τους.
  • είναι παιδιά άγαμης μητέρας με ένα τουλάχιστον, κάτω των 25 ετών, μη αναγνωρισθέν παιδί.
  • πάσχουν από σοβαρή ασθένεια ή έχουν μέλος της οικογένειας (γονέα, αδελφό/ή, σύζυγο ή τέκνο) με αναπηρία.
  • είναι παιδιά θυμάτων τρομοκρατίας και δεν υπερβαίνουν το 25ο έτος της ηλικίας τους.

*«Ενεργοί/ές φοιτητές/τριες»: οι προπτυχιακοί/ές φοιτητές/τριες των ΑΕΙ των οποίων η διάρκεια φοίτησης δεν έχει υπερβεί τη διάρκεια των ετών που απαιτούνται για τη λήψη του τίτλου σπουδών, σύμφωνα με το ενδεικτικό πρόγραμμα σπουδών, προσαυξανόμενη κατά δύο έτη.

Δικαιολογη-

τικά

Τα ακόλουθα δικαιολογητικά θα πρέπει να σαρωθούν (σκαναριστούν) σε αρχεία μορφής pdf και να επισυναφθούν στην ηλεκτρονική αίτηση, η οποία υποβάλλεται στη διεύθυνση https://merimna.aegean.gr/sitisistegasi.

Γενικά

Απαραίτητα δικαιολογητικά για παροχή δωρεάν σίτισης ή/και στέγασης:

  1. Πρόσφατο πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης (εκδοθέν κατά το τελευταίο εξάμηνο).
  2. Αντίγραφο της οικογενειακής δήλωσης φορολογίας εισοδήματος του τελευταίου φορολογικού έτους (έντυπο Ε1).
  3. Πράξη Διοικητικού Προσδιορισμού Φόρου Εισοδήματος (εκκαθαριστικό) του τελευταίου φορολογικού έτους για το ετήσιο οικογενειακό ή ατομικό εισόδημα του/της ενδιαφερομένου/ης φοιτητή/τριας.
    • Φοιτητές/τριες που είναι κάτω των 25 ετών καταθέτουν:
      • το οικογενειακό εκκαθαριστικό και
      • το ατομικό εκκαθαριστικό, σε περίπτωση που υποβάλλουν και οι ίδιοι/ες φορολογική δήλωση.
    • Φοιτητές/τριες που είναι άνω των 25 ετών καταθέτουν μόνο το ατομικό εκκαθαριστικό τους.

Ειδικές περιπτώσεις (δικαιολογητικά ανά περίπτωση)

Κατατίθεται το αντίστοιχο από τα ακόλουθα δικαιολογητικά, εφόσον συντρέχουν οι προϋποθέσεις:

  • Βεβαίωση σπουδών αδελφού/ής (ενεργού/ής φοιτητή/τριας του πρώτου κύκλου σπουδών, εφόσον ο/η αδελφός/ή δεν είναι ήδη κάτοχος πτυχίου, μεταπτυχιακού ή διδακτορικού τίτλου).
  • Βεβαίωση επιδοτούμενης ανεργίας γονέα από τον ΟΑΕΔ.
  • Βεβαίωση ανεργίας γονέα από τον ΟΑΕΔ, διάρκειας τουλάχιστον 6 μηνών και σε ισχύ κατά το διάστημα υποβολής των αιτήσεων.
  • Πιστοποιητικό της Ανώτατης Συνομοσπονδίας Πολυτέκνων Ελλάδας που αποδεικνύει την πολυτεκνική ιδιότητα του/της φοιτητή/τριας.
  • Ληξιαρχική Πράξη θανάτου γονέα (εφόσον ο/η φοιτητής/τρια δεν έχει υπερβεί το 25ο έτος της ηλικίας του/της).
  • Ληξιαρχική Πράξη γέννησης του/της φοιτητή/τριας, εάν:
    • εμπίπτει στην κατηγορία των απορφανισθέντων/εισών φοιτητών/τριών από τον ένα ή και τους δύο γονείς και δεν υπερβαίνει το 25ο έτος της ηλικίας του/της ή
    • φέρει την ιδιότητα του τέκνου άγαμης μητέρας με τουλάχιστον ένα κάτω των 25 ετών μη αναγνωρισθέν τέκνο ή
    • φέρει την ιδιότητα του τέκνου θύματος τρομοκρατίας και δεν έχει υπερβεί το 25ο έτος της ηλικίας του/της.

Πιστοποιητικό Υγειονομικής Επιτροπής, σύμφωνα με το εκάστοτε ισχύον σύστημα πιστοποίησης αναπηρίας, το οποίο είναι σε ισχύ κατά το έτος υποβολής της αίτησης, σε περιπτώσεις φοιτητών/τριών πασχόντων/ουσών από σοβαρές ασθένειες (άρθρο 35 του Ν. 3794/2009, Α’ 156) ή σε περιπτώσεις φοιτητών/τριών με γονείς/τέκνα/αδέλφια/συζύγους που είναι τυφλοί/ές ή κωφάλαλοι/ες ή νεφροπαθείς, που υποβάλλονται σε αιμοκάθαρση ή πάσχουν από μυϊκή δυστροφία Duchenne ή ανήκουν στην κατηγορία ατόμων ειδικών αναγκών με αναπηρία άνω του 67%.

Η Σύγκλητος του Πανεπιστημίου Αιγαίου, με απόφασή της, καθορίζει τους όρους και τις προϋποθέσεις παροχής δωρεάν στέγασης στους φοιτητές και στις φοιτήτριες του ιδρύματος.

 

 

Σας ενημερώνουμε ότι έχει ενεργοποιηθεί η δυνατότητα υποβολής αιτήσεων για παροχή δωρεάν σίτισης/στέγασης από τους πρωτοετείς φοιτητές και φοιτήτριες.

Η είσοδος στην πλατφόρμα γίνεται με τη χρήση του κωδικού υποψηφίου/ας και των 4 αρχικών των ονομαστικών τους στοιχείων (Επώνυμο, Όνομα, Πατρώνυμο, Μητρώνυμο).

Όλες οι αιτήσεις υποβάλλονται αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά μέσω της εφαρμογής στη σελίδα: https://merimna.aegean.gr/sitisistegasi/login.php

Η προθεσμία υποβολής αιτήσεων των πρωτοετών είναι μέχρι και τις 18.09.2025

Παροχές

Το Πανεπιστήμιο Αιγαίου έχει την δυνατότητα δωρεάν στέγασης ορισμένου αριθμού φοιτητών/φοιτητριών σε κάθε νησί. Ο αριθμός αυτός εξαρτάται από τις διαθέσιμες υποδομές ή το ύψος του διαθέσιμου σχετικού κονδυλίου.

Συγκεκριμένα, το Πανεπιστήμιο Αιγαίου διαθέτει 672 κλίνες για τη στέγαση των φοιτητών και φοιτητριών, κατανεμημένες ανά Πανεπιστημιακή Μονάδα ως εξής:

Μονάδα Κλίνες Μισθωμένα Δωμάτια Ιδιόκτητες Εστίες

ΕΙΣΑΚΤΕΟΙ 2024

Λήμνου 20 16   77
Μυτιλήνης 157 33 124 833
Ρόδου 152 79   736
Σάμου 150   150 474
Σύρου 14 8   137
Χίου 179   179 701
Σύνολο 672 136 453 2958

 

 

 

 

Ετήσια περίοδος στέγασης

Η περίοδος υποβολής αιτήσεων για δωρεάν στέγαση ξεκινά κάθε χρόνο με την έναρξη της υποβολής των δηλώσεων φορολογίας εισοδήματος και λήγει σε ημερομηνία που καθορίζει η Κεντρική Διεύθυνση Σπουδών & Φοιτητικής Μέριμνας. Το δικαίωμα δωρεάν στέγασης αφορά στο τρέχον ακαδημαϊκό έτος. Όσοι/ες έχουν επιλεγεί ως δικαιούχοι πρέπει να υποβάλουν εκ νέου αίτηση και δικαιολογητικά για την ανανέωση του δικαιώματος δωρεάν στέγασης. Η νέα υποβολή αίτησης αποσκοπεί στην επικαιροποίηση των δεδομένων κάθε υποψήφιου/ας αλλά και της σειράς κατάταξης των ενδιαφερομένων, μετά από τις αποχωρήσεις αποφοίτων και την προσέλευση πρωτοετών.

Οι πρωτοετείς φοιτητές και φοιτήτριες υποβάλλουν αίτηση κατά την εγγραφή τους.

Οι πίνακες δικαιούχων δωρεάν στέγασης και των επιλαχόντων/ουσών ανακοινώνονται το πρώτο δεκαήμερο του Οκτωβρίου, μετά την ολοκλήρωση των εγγραφών των πρωτοετών φοιτητών και φοιτητριών.

Οι δικαιούχοι δωρεάν στέγασης διατηρούν το δικαίωμά τους μέχρι την 30η Ιουνίου του τρέχοντος ακαδημαϊκού έτους και από την 1η Σεπτεμβρίου μέχρι την 30η Σεπτεμβρίου του επόμενου ακαδημαϊκού έτους.

Δυνητικοί δικαιούχοι δωρεάν στέγασης

Δικαίωμα κατάθεσης αίτησης για δωρεάν στέγαση έχουν:

  • Ενεργοί φοιτητές και φοιτήτριες προπτυχιακοί, μεταπτυχιακοί και υποψήφιοι διδάκτορες, εφόσον δεν είναι ήδη κάτοχοι πτυχίου, μεταπτυχιακού ή διδακτορικού τίτλου αντίστοιχα.
  • Οι παραπάνω φοιτητές και φοιτήτριες που οι ίδιοι ή η οικογένεια τους δεν διαθέτουν ιδιόκτητη οικία ή έχουν την επικαρπία οικίας στην πόλη που εδρεύει η σχολή τους και σε απόσταση μικρότερη των 40 χιλιομέτρων από αυτή και ο τόπος μόνιμης κατοικίας τους (ιδιόκτητης ή μισθωμένης) είναι σε απόσταση μεγαλύτερη των 40 χιλιομέτρων από την έδρα του Τμήματος τους.

Ενεργοί Φοιτητές και Φοιτήτριες είναι:

  • Προπτυχιακοί: Όσοι και όσες διανύουν μέχρι και το ν+2 εξάμηνο σπουδών τους, όπου ν ο ελάχιστος αριθμός εξαμήνων που απαιτούνται για τη λήψη πτυχίου.
  • Μεταπτυχιακοί: Όσοι και όσες διανύουν μέχρι και το ν εξάμηνο σπουδών τους, όπου ν ο ενδεικτικός αριθμός εξαμήνων φοίτησης του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών, όπως αυτός ορίζεται στο ΦΕΚ ίδρυσής του. 

Υποψήφιοι Διδάκτορες: Όσοι και όσες διανύουν μέχρι και το 5ο έτος σπουδών τους από την ημερομηνία έναρξης της διαδικασίας εκπόνησης της Διδακτορικής Διατριβής (ημερομηνία ορισμού από τη Συνέλευση του Τμήματος της Τριμελούς Συμβουλευτικής Επιτροπής).

Ιεράρχηση αιτήσεων

Η μοριοδότηση των αιτήσεων και η επιλογή των δικαιούχων δωρεάν στέγασης γίνεται βάσει του άρθρου 4 του Κανονισμού Στέγασης και Λειτουργίας Φοιτητικών Κατοικιών του Πανεπιστημίου Αιγαίου

Υποβολή αιτήσεων

Οι αιτήσεις δωρεάν στέγασης υποβάλλονται αποκλειστικά ηλεκτρονικά, σε ειδικά διαμορφωμένο πληροφοριακό σύστημα του Τμήματος Φοιτητικής Μέριμνας & Συμβουλευτικής.  Τα δικαιολογητικά εισάγονται στο σύστημα ως αρχεία σε μορφή PDF.

Δεν απαιτείται η κατάθεση δικαιολογητικών σε έντυπη μορφή στα Γραφεία Φοιτητικής Μέριμνας.

Δικαιολογη-

τικά

Γενικά

ΑπαιτούμεναΔικαιολογητικά για όλους/ες τους/τις ενδιαφερόμενους/ες για δωρεάν στέγαση:

  1. Πρόσφατο πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης (εκδοθέν κατά το τελευταίο εξάμηνο).
  2. Αντίγραφο της οικογενειακής δήλωσης φορολογίας εισοδήματος του τελευταίου φορολογικού έτους (έντυπο Ε1).
  3. Πράξη Διοικητικού Προσδιορισμού Φόρου Εισοδήματος (εκκαθαριστικό) του τελευταίου φορολογικού έτους για το ετήσιο οικογενειακό ή ατομικό εισόδημα του/της ενδιαφερομένου/ης φοιτητή/τριας.
    • Φοιτητές/τριες που είναι έως και 25 ετών στις 31 Δεκεμβρίου του προηγούμενου ημερολογιακού έτους, καταθέτουν:
      • το οικογενειακό εκκαθαριστικό και
      • το ατομικό εκκαθαριστικό, σε περίπτωση που υποβάλλουν και οι ίδιοι/ες φορολογική δήλωση.
    • Φοιτητές/τριες που είναι άνω των 25 ετών στις 31 Δεκεμβρίου του προηγούμενου ημερολογιακού έτους, καταθέτουν μόνο το ατομικό εκκαθαριστικό τους.

Για τον υπολογισμό της ηλικίας, λαμβάνεται ως ημερομηνία γέννησης η 31η Δεκεμβρίου του έτους γέννησης.

Ειδικές περιπτώσεις (δικαιολογητικά ανά περίπτωση)

Κατατίθεται το αντίστοιχο από τα ακόλουθα δικαιολογητικά, εφόσον συντρέχουν οι προϋποθέσεις:

  • Βεβαίωση σπουδών αδελφού/ής (ενεργού/ής φοιτητή/τριας του πρώτου κύκλου σπουδών, εφόσον ο/η αδελφός/ή δεν είναι ήδη κάτοχος πτυχίου, μεταπτυχιακού ή διδακτορικού τίτλου).
  • Βεβαίωση επιδοτούμενης ανεργίας γονέα από τον ΟΑΕΔ.
  • Αν η αίτηση αφορά στέγαση, η ανεργία αποδεικνύεται με βεβαίωση ανεργίας από τον ΟΑΕΔ
  • Πιστοποιητικό της Ανώτατης Συνομοσπονδίας Πολυτέκνων Ελλάδας που αποδεικνύει την πολυτεκνική ιδιότητα του/της φοιτητή/τριας, που είναι σε ισχύ κατά την ημερομηνία υποβολής της αίτησης.
  • Ληξιαρχική Πράξη θανάτου γονέα (εφόσον ο/η φοιτητής/τρια δεν έχει υπερβεί το 25ο έτος της ηλικίας του/της).
  • Ληξιαρχική Πράξη γέννησης του/της φοιτητή/τριας, εάν εμπίπτει στις κατηγορίες των:
    • απορφανισθέντων φοιτητών/τριών από τον ένα ή και από τους δύο γονείς, εφόσον δεν έχουν υπερβεί το 25ο έτος της ηλικίας τους ή
    • φοιτητών/τριών που φέρουν την ιδιότητα του τέκνου άγαμης μητέρας, με τουλάχιστον ένα μη αναγνωρισθέν τέκνο, το οποίο ή τα οποία δεν έχουν υπερβεί το 25ο έτος της ηλικίας τους.
  • Αντίγραφο της πράξης συνταξιοδότησης, που απονέμεται σύμφωνα με τις διατάξεις του ν. 1897/90, σε περίπτωση φοιτητών/τριών που φέρουν την ιδιότητα του τέκνου θύματος τρομοκρατίας και δεν έχουν υπερβεί το 25οέτος της ηλικίας τους.
  • Πιστοποιητικό Υγειονομικής Επιτροπής, σύμφωνα με το εκάστοτε ισχύον σύστημα πιστοποίησης αναπηρίας, το οποίο είναι σε ισχύ κατά το έτος υποβολής της αίτησης, σε περιπτώσεις φοιτητών/τριών πασχόντων/ουσών από σοβαρές ασθένειες (άρθρο 35 του Ν. 3794/2009, Α’ 156) και όπως αυτό κάθε φορά ισχύει) ή σε περίπτωση φοιτητών/τριών με γονείς, τέκνα, αδέλφια, συζύγους με αναπηρία άνω του ποσοστού του 67%.
  • Απόδειξη καταβολής επιδόματος τέκνων σε περίπτωση που λαμβάνεται αυτό απ΄ την οικογένεια του φοιτητή και αυτός δεν έχει υπερβεί το 25ο έτος της ηλικίας του.
  • Κάθε άλλο δικαιολογητικό που αποδεικνύει τη συνδρομή της ειδικής περίπτωσης.

Τα αρμόδια όργανα έχουν το δικαίωμα να ζητήσουν πρόσθετα στοιχεία κατά την εξέταση των αιτήσεων προκειμένου να καταλήξουν σε ορθή και δίκαιη απόφαση.

Βιβλιοθήκη | Δικαίωμα δανεισμού

Η πρόσβαση στις υπηρεσίες της Βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου για δανεισμό βιβλίων γίνεται με την επίδειξη της ακαδημαϊκής ταυτότητας (πάσο).

Στο διάστημα που θα μεσολαβήσει μέχρι την παραλαβή της ακαδημαϊκής ταυτότητας, θα παρέχεται η δυνατότητα ταυτοποίησης με την επίδειξη αστυνομικής ταυτότητας.

Μετεγγραφές

Οι ηλεκτρονικές αιτήσεις μετεγγραφής/μετακίνησης υποβάλλονται μέσω του ιστότοπου του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α., στις ειδικές εφαρμογές μετεγγραφών/μετακινήσεων σε διάστημα που θα ανακοινωθεί από το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού.

Την υπ΄ αριθμ 76466/Ζ1/25.06.2025 Απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με θέμα «Αντιστοιχίες Τμημάτων, Εισαγωγικών Κατευθύνσεων και Προγραμμάτων Σπουδών των Α.Ε.Ι. και των Ανώτατων Εκκλησιαστικών Ακαδημιών, ακαδημαϊκού έτους 2025-2026.» (ΦΕΚ 3487/Β/04.07.2025) θα τη βρείτε εδώ.

Current Style: Βασικό

espa.jpg